PrevPrev NextNext
Home

Kauppakeskus Revontuli

Ilmiömäinen Kauppakeskus Revontuli on saanut nimensä maailmankuulusta pohjoisesta valoilmiöstä, jota saavutaan ihastelemaan Rovaniemelle ympäri maailmaa. Esikuvansa tapaan Kauppakeskus Revontuli on värikäs, pohjoinen ja jatkuvasti uudistuva.

Asiakas: Kauppakeskus Revontulen yrittäjäyhdistys
Yhteyshenkilö: Hanne Luukkonen / Simo Vilhunen, Ritva Räsänen
Vuodet: 2011 -

www.kauppakeskusrevontuli.fi

Vastaamme yhdessä Kauppakeskus Revontulen yrittäjäyhdistyksen ja kauppakeskuspäällikön kanssa vuosittaisen markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta, jo vuodesta 2011 lähtien.

Vuonna 2014 Revontulessa toteutettiin brändiuudistus,mikä ohjenuoranamme olemme uudistaneet Revontulen markkinointia. Ilmiömäinen Kauppakeskus Revontuli -brändin uudet värit ja ilmeen mukaiset materiaalit ilahduttavat sekä kauppakeskuksen sisältiloissa että uudistuneessa digiympäristössä.

Kaupungin keskeisimmällä paikalla sijaitseva kauppakeskus on täynnä ilmöitä mm. muodin, pelaamisen, kirjojen, hyvinvoinnin ja liikunnan maailmasta. Sama ilmiömäisyys toistuu myös kauppakeskuksen tapahtumasisällöissä, joiden suunnitteluun osallistumme ja visuaalisesta ilmeestä ja markkinoinnin toteutuksista vastaamme.

 

 

Uuden brändin myötä myös Revontulen verkkoviestintä suunniteltiin kokonaisuudeksi, jossa kaikilla sosiaalisen median palveluilla on oma tehtävänsä. Samalla ne tuottavat sisältöä myös Revontulen verkkosivustolle. Sivusto kokoaa yhteen kaiken verkossa tapahtuvan viestinnän ja ohjaa käyttäjän syvemmälle sisältöön.