Viestintä

Suunnittelimme porokello.fi-sivuston palvelemaan kaikkia tienkäyttäjiä. Sivusto tarjoaa reaaliaikaista tietoa aktiivisista varoituksista ja porokolarien lukumäärästä.

 

Porokellon ydinkäyttäjiä ovat ammattiautoilijat, jotka tuottavat tietoa teillä liikkuvista poroista. Aktiivinen yhteydenpito heihin on hankkeelle keskeistä. Sitä varten laadimme uutiskirjeen, jolla viestitään ammattiautoilijoille Porokellon kehityksestä, kannustavista kilpailuista ja muista avainasioista.

  • slide
  • slide
  • slide
  • slide

Uudistimme Teatterin esitteen formaatin, ulkoasun ja sisällön, tarkoituksena tavoittaa nuorempaa kohdeyleisöä kanta-asiakkaita unohtamatta. Tiesimme onnistuneemme, kun esite sai kehuja paikallislehden tekstiviestipalstalla, joka tunnetaan paremmin risuista kuin ruusuista.

  • slide
  • slide
  • slide
  • slide

Kirkastimme Arktikumin brändin: uusimme visuaalisen ilmeen sekä selkeytimme talon olemuksen ja palvelut – mitä Arktikum on ja mitä se tekee? Mitä se antaa kävijälleen? Jäsensimme talon toimijoiden, Lapin maakuntamuseon ja Lapin yliopiston Arktisen keskuksen, roolit viestinnässä ja määrittelimme markkinoinnin ydinviestit.

Show menu
Hide Menu